Zapytania ofertowe
Jarnołtowo, 28.10.2013 r.
ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT
EKODAMIR spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa zaprasza do złożenia oferty na realizację projektu pod nazwą:
„Budowa biogazowni rolniczej o mocy 0,250 MW
w Jarnołtowie, gmina Małdyty”
który otrzymał dofinansowanie w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na lata 2007‑2013, Oś Priorytetowa 6 – Środowisko Przyrodnicze, Działanie 6.2 Ochrona Środowiska przed zanieczyszczeniami i zniszczeniami, Poddziałanie 6.2.1 Wykorzystanie odnawialnych źródeł energii.
- Inwestor:
EKODAMIR spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa.
2. Adres Inwestora:
Jarnołtowo 73, 14-330 Małdyty.
3. Miejsce inwestycji:
Działka o numerze ewidencyjnym 3-313/2 (obręb Jarnołtowo) położona w miejscowości Jarnołtowo, gmina Małdyty, Powiat Ostródzki, województwo Warmińsko-Mazurskie.
4. Zakres projektu:
Budowa biogazowni rolniczej o mocy nie mniejszej niż 0,250 MW w systemie zaprojektuj i zbuduj.
Zakres realizacji projektu obejmuje:
1) opracowanie dokumentacji, w tym: projektowej, wykonawczej i powykonawczej;
2) uzyskanie decyzji administracyjnych umożliwiających realizację projektu i późniejszą działalność operacyjną, w szczególności: o zatwierdzeniu projektu budowlanego i udzieleniu pozwolenia na budowę, o pozwoleniu na użytkowanie instalacji;
3) dostawę usług budowlanych i materiałów budowlanych;
4) dostawę i instalację części technologicznej: wyposażenia i systemów do wytwarzania biogazu rolniczego a następnie produkcji energii elektrycznej i cieplnej z wytworzonego biogazu rolniczego;
5) rozruch technologiczny i biologiczny biogazowni
6) szkolenie personelu Inwestora w zakresie obsługi biogazowni.
5. Udostępniona dokumentacja
Celem realizacji projektu, Inwestor udostępni Oferentom wszelkie posiadane dokumenty, w szczególności: Program Funkcjonalno Użytkowy, warunki zabudowy, warunki przyłączenia do sieci elektroenergetycznej.
Inwestor dopuszcza wprowadzanie zmian w powyższych dokumentach pod warunkiem uzyskania zgody Instytucji Pośredniczącej w wdrażaniu Osi Priorytetowej 6 – Środowisko Przyrodnicze, RPO WiM na lata 2007-2013 i Instytucji wydających decyzje administracyjne, warunki, zgody, niezbędne do realizacji projektu.
6. Sposób udostępnienia dokumentacji
Wniosek o udostępnienie dokumentacji można składać drogą:
a) e-mail: lukaszblazewicz@op.pl,
b) adres do korespondencji: EKODAMIR sp. z o.o. sp.k., Jarnołtowo 73, 14-330 Małdyty
c) pobrać ze strony internetowej www.biogazowniajarnoltowo.pl
Dla celów dowodowych, dokumentacja będzie przekazywana listem poleconym za zwrotnym potwierdzeniem odbioru lub osobiście z podpisaniem protokołu odbioru.
Odpowiedzi na ewentualne pytania dotyczące realizacji projektu będą udostępniane bezpośrednio wszystkim zainteresowanym i zamieszczone na stronie internetowej projektu www.biogazowniajarnoltowo.pl
7. Sposób składania oferty
Ofertę należy składać na dołączonym do dokumentacji formularzu ofertowym. Formularz ofertowy udostępniony jest w formie edytowalnej, w plikach o rozszerzeniach docx. Oferta musi zawierać ceny częściowe oraz cenę całkowitą.
Ofertę należy złożyć do dnia 11.11.2013r. do godziny 10.00 w siedzibie spółki pod adresem:
EKODAMIR sp. z o. o. sp. k.
Jarnołtowo 73
14-330 Małdyty
Decydujące znaczenie dla oceny zachowania w/w terminu ma data i godzina wpływu oferty do Zamawiającego, a nie data jej wysłania przesyłką pocztową czy kurierską.
8. Termin wykonania zamówienia
Zakres projektu należy wykonać w terminie 28.11.2014 r. Dopuszcza się możliwość zmian terminu realizacji pod warunkiem udzielenia zgody Instytucji Pośredniczącej.
9. Wybór oferty i zawarcie umowy
Inwestor zastrzega sobie prawo do dalszych negocjacji ofert z wybranymi Oferentami oraz zobowiązania wybranego Oferenta do wykazania zdolności do prawidłowej realizacji umowy.
Jeżeli Oferent korzysta z doświadczenia i referencji podwykonawców, będzie zobowiązany do przedłożenia umowy z podwykonawcami celem jej akceptacji.
Umowa będzie przedstawiona i negocjowana z wybranym Wykonawcą. Zamawiający umożliwi dokonywanie zmian w umowie, w trakcie realizacji, takich jak terminy wykonania lub sposobu rozliczania i płatności, zmiany zakresu i sposobu wykonania inwestycji i zmiany personelu pełniących samodzielne funkcje w procesie inwestycyjnym.
10. Kryterium wyboru oferty
Kryterium wyboru oferty : 100% najniższa cena, przy utrzymaniu minimalnych wymagań technicznych. Oferta nie spełniająca wymagań technicznych wymienionych w programie funkcjonalno-użytkowym lub w załączniku nr.3 , nie będzie oceniana.
11. Odwołanie postępowania :
Inwestor zastrzega sobie prawo do odwołania procedury wyboru Oferanta i rezygnacje z przeprowadzenia negocjacji bez podania przyczyny.
Inwestor ma prawo do żądania uzupełnień i wyjaśnień ofert od Oferantów.
12. Załączniki
- Zaproszenie do składania wniosku w formacie PDF
- Załącznik nr1- program funkcjonalno użytkowy;
- Załącznik nr2- formularz ofertowy w formacie docx;
- Załącznik nr3- minimalne wymagania techniczne;
- Załącznik nr4- warunki zabudowy;
- Załącznik nr5- warunki przyłączenia do sieci elektroenergetycznej
- Załącznik nr6- mapa